Kas yra SEM?
SEM (angl. Search Engine Marketing) – tai svetainės lankytojų srautų didinimas perkant reklamą paieškos sistemose. SEM išvertus pažodžiui į lietuvių kalbą reiškia marketingas paieškos sistemoms. SEM terminas ankščiau apibūdindavo tiek SEO, tiek mokamą reklamą, tačiau laikui bėgant jis tapo atskira šaka, apibūdinančia tik mokamos reklamos paslaugas.
SEM – tai marketingo procesai, kurių svarbiausias tikslas yra mokamos reklamos pagalba sugeneruoti didesnius žmonių srautus internetinėje svetainėje. Mokėdami už reklamą Jūs galite nusipirkti tam tikrą vietą savo svetainei paieškos sistemose. Taigi, vietoj pastangų iškilti į Google ir kitas paieškos sistemas organiškai ir gauti nemokamą lankytojų srautą, Jūs mokate pinigus tam, kad atsidurtumėte paieškos sistemų viršuje.
Šiais laikais žmonės ieškodami prekių ar paslaugų dažniausiai naudojasi Google paieškos sistema. Todėl pati populiariausia mokama reklama yra Google Ads. Naudojantis Google Ads Jūs galite savo skelbimą iškelti į pirmąsias Google pozicijas. Tačiau jei ant Jūsų skelbimo bus paspaudimų, už kiekvieną jų turėsite mokėti. Bing bei Yahoo paieškos sistemos turi panašias sistemas, bet jos nėra tokios efektyvios ir plačiai žinomos kaip Google Ads.
Susisiekite dėl SEM paslaugų: info@seoprojektas.lt
Kodėl SEM yra svarbus?
SEM – tai yra vienas pagrindinių būdų nukreipti tikslinę auditoriją į norimą svetainę. Tai yra greitas, mažai pastangų ir laiko reikalaujantis būdas. Žmonės plačiai naudoja Google ieškodami problemų sprendimų, tam tikrų atsakymų į klausimus ar tiesiog specialių prekių ar paslaugų. Todėl geros pozicijos Google paieškos sistemoje gali padėti parduoti daugiau ir išpopuliarėti.
Tų pačių rezultatų galima būtų pasiekti ir be SEM, atliekant svetainei SEO optimizavimą, tačiau šių rezultatų reiktų siekti ilgiau. Tiems, kurie nori greito efekto ir neturi laiko laukti organiškų rezultatų, tiek SEM, tiek mokama socialinių tinklų reklama yra puikus pasirinkimas.