SEO SPECIALISTAS

Kas yra SEO specialistas?

SEO specialistas analizuoja, peržiūri, rekomenduoja būdus kaip patobulinti svetaines, tam, kad jos būtų optimizuotos paieškos sistemoms. Tai reiškia, kad gerinant puslapio reitingus paieškos sistemose yra maksimaliai didinamas lankytojų srautas svetainėje.

Šiuolaikinis SEO profesionalas yra problemų sprendėjas ir sprendimų priėmėjas, gebantis kurti raktiniais žodžiais paremtą bei įdomų turinį. Turbūt žinote seną posakį „Turinys – karalius“? Geri  SEO specialistai supranta kokybiško svetainės turinio svarbą, todėl, kad tinkamais raktiniais žodžiais paremtas ir skaitytoją įtraukiantis turinys yra vienas svarbiausių veiksnių padedančių kilti paieškos sistemose.

SEO specialistai supranta ne tik svetainės turinio, bet ir vidaus ryšių svarbą. Jie priima naudingus sprendimus Jūsų svetainei tiek jos viduje, tiek išorėje remdamiesi savo žiniomis ir patirtimi. SEO specialistai puikiai išmano raktinių žodžių tyrimą, kuris naudojamas viso SEO projekto metu. Techninės analizės pagalba jie suranda Jūsų svetainės silpnąsias vietas ir rekomenduoja patobulinimus.

Yra daugybė veiksnių, kurie nulemia Jūsų svetainės pozicijas paieškos sistemose, todėl SEO specialisto darbas yra įvairiapusiškas. Sutvarkęs svetainės vidinį SEO, specialistas turi rašyti turinį kitose aukšto reitingo svetainėse, palikdamas atgalines nuorodas. Tačiau keleto nuorodų internete neužtenka, reikia gerokai daugiau. SEO specialistas analizuoja ne tik Jūsų, bet ir konkurentų internetinius puslapius, tam, kad galėtų padėti Jums tapti pranašesniais ir pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos sistemose. Jis turi nuolat domėtis naujausiomis tendencijomis, tobulėti, tam, kad galėtų pasiūlyti kokybiškas paslaugas ir padidinti Jūsų svetainės lankytojų srautus.

SEO specialistų darbas yra daugiau rekomenduojamo pobūdžio. Jie sudaro svetainės veiksmų tobulinimo strategiją, pataria kaip pagerinti svetainę, kad ji būtų „draugiška“ vartotojui ir paieškos sistemoms. Į SEO specialisto darbą neįtraukti programavimo darbai, todėl dažnai samdantis SEO specialistą reikėtų pasiieškoti ir programuotojo, kuris galėtų įgyvendinti rekomendacijas, sukelti į svetainę parašytus tekstus ar padaryti kitus programinius darbus.

SEO specialistas

Pagal kokius kriterijus reikėtų rinktis SEO specialistą?

Patirtis

Renkantis SEO specialistą reikėtų pasidomėti kokia jo patirtis, kiek laiko jis užsiima SEO paslaugomis. Kuo didesnė patirtis, tuo galite tikėtis didesnio paslaugų spektro bei efektyvesnių rezultatų. Tačiau SEO specialistai turintys didelę patirtį visuomet bus gerokai brangesni už naujokus rinkoje.

Rekomendacijos

Dažnai yra klaidingai manoma, kad aukštas pozicijas paieškos sistemose užimančios svetainės gali suteikti geriausias SEO paslaugas. Kitos net ir nesančios topuose SEO svetainės gali taip pat pasiūlyti kokybiškas paslaugas. Dažnai į topus nepatenkančios svetainės turi daug klientų, todėl neturi laiko išsaugoti savo pozicijų paieškos sistemose. Todėl naudingiausia yra remtis ne tik vieta paieškos sistemose, bet ir rekomendacijomis. Patenkintų klientų komentarai bei jų svetainių aukštos pozicijos paieškos sistemose yra geriausias SEO specialisto darbo kokybės įrodymas.

Veiksmų planas

SEO specialistas turi būti konkretus, aptarti ir suderinti atliekamus Jūsų svetainei SEO optimizavimo darbus, sudaryti SEO paslaugų strategiją. SEO paslaugos nėra magijos triukai, tai –  nuoseklūs veiksmai, kuriuos atliekant Jūsų svetainė kyla paieškos sistemose. SEO srities profesionalas turėtų tiksliai apibrėžti vykdomus darbus ir sudaryti ilgalaikį veiksmų planą.

Google Analytics naudojimas

Google Analytics – tai puikus įrankis parodantis Jūsų svetainės lankytojų kiekį, vietą bei šaltinius iš kurių jie ateina. Tai būtinas įrankis kiekvienam svetainės savininkui, tam, kad galėtų stebėti savo svetainės lankytojų srautus, jų pokyčius. Vykdant SEO projektą kiekvienam verslininkui norisi matyti progresą. Pirmas ženklas, kad svetainėje vykdomi tinkami veiksmai, tai padidėjęs lankytojų skaičius. Šį skaičių kiekvienas svetainės savininkas gali stebėti su Google Analytics įrankiu. Kiekvienas specialistas sąžiningai ir nuosekliai atliekantis savo darbus Jums rekomenduos šį įrankį bei pats stebės čia vykstančius pokyčius SEO projekto metu.

Puikūs bendravimo įgūdžiai

SEO profesionalas turi pirmiausia gebėti sklandžiai bendrauti, išsiaiškinti Jūsų tikslus bei argumentuotai paaiškinti savo rekomendacijas ir patarimus. Kadangi atliekant SEO projektą kartais reikia bendradarbiauti ir su kitais specialistais, pavyzdžiui programuotojais, todėl SEO srities specialistas turi būti universalus ir sugebėti komunikuoti ne tik su Jumis, bet ir tarpininkauti esant reikalui. Prieš renkantis SEO specialistą ar kompaniją rekomenduojama šiek tiek pabendrauti elektroniniu paštu, išsiaiškinti Jums rūpimus klausimus, pasikalbėti gyvai telefonu tam, kad suprastumėte ar Jums bus paprasta komunikuoti. Esant reikalui SEO ekspertas turėtų paskirti Jums gyvą susitikimą aptarti rūpimus klausimus. Tuo metu galėsite įsivertinti ar Jūs su juo norite bendradarbiauti.

Atliktų darbų ataskaitos

SEO srities profesionalas tiek projekto eigoje, tiek ir jam pasibaigus turėtų su Jumis palaikyti ryšį, teikti padarytų darbų ataskaitas. Taip Jūs žinosite kokie konkrečiai darbai yra atliekami Jūsų svetainėje.

Kokių SEO specialistų reikėtų vengti?

Žadančių greitus rezultatus

Jūs samdotės SEO specialistą ar kompaniją, nes norite, kad Jūsų verslas taptų matomas internete. Pažadai iškelti į pirmąjį paieškos sistemos puslapį per mėnesį ar greičiau gali tikrai sužavėti. Tačiau reikia žinoti, kad geros pozicijos paieškos sistemose nėra greitai pasiekiamos, todėl, kad Google algoritmai yra pernelyg sudėtingi, kad būtų pasiekti aukšti rezultatai per trumpą laiko tarpą. Todėl jeigu Jums siūlo labai greitus rezultatus, tokiais SEO specialistais per daug pasitikėti nereikėtų.

Žadančių konkrečias pozicijas paieškos sistemose

Net ir pats didžiausias SEO profesionalas Jums negali garantuoti konkrečios pozicijos paieškos sistemose. SEO specialistai nenuperka Jums vietos, jie pagal Google ir kitų paieškos sistemų taisykles optimizuoja Jūsų svetainę tam, kad ji būtų labiau pastebima ir kiltų į aukštesnes pozicijas. Žinoma ilgainiui atliekant SEO optimizaciją Jūsų svetainė tikrai pakils į Google topus, tačiau niekas tiksliai nežino kokioje pozicijoje atsidurs.

Tokių, kuriems nerūpi Jūsų verslo tikslai

SEO specialistas turi domėtis Jūsų verslo tikslais, tam, kad galėtų tikslingai panaudoti savo SEO žinias ir padėtų juos pasiekti. Jeigu SEO ekspertas nesidomi Jūsų poreikiais, o tik žada didelius lankytojų srautus, tuomet reikėtų pamąstyti ar verta bendradarbiauti.

Nesugebančių efektyviai komunikuoti

Tam, kad SEO optimizacija vyktų sklandžiai reikalingas nuolatinis bendradarbiavimas, todėl labai svarbūs SEO specialisto bendravimo įgūdžiai. Paskambinkite arba parašykite elektroninį laišką ir išsiaiškinkite, ar Jums bus paprasta tarpusavyje komunikuoti. Jeigu nerandate bendros kalbos, tuomet ieškokite kito specialisto. 

Visos Teisės Saugomos © 2024 | SEOPROJEKTAS.LT | MB Marketison | Privatumo politika

Top